Marc Anthony Strictly Curls - Curl Perfecting Serum (Serum wygładzające do włosów kręconych)

Marc Anthony  Strictly Curls -  Curl Perfecting Serum (Serum wygładzające do włosów kręconych)


Hej-)


Upały które stają się powoli dokuczliwe zaczynają szkodzą też naszemu ciału i włosom.....I to właśnie one pod wpływem słońca staja się suche, matowe i niesforne. Zaczynają się puszyć i układać każdy w swoją stronę.
Na moim blogu możecie przeczytać o tym jakiej czupryny jestem posiadaczką ...więc nic dziwnego, ze postanowiłam nabyć ten produkt. Licząc, że moje falowane i podatne pukle będą  poskromione i ogarnięte.
I tak właśnie pod wpływem narastającej frustracji związanej z mą fryzurą, postanowiłam kupić ten kosmetyk i sprawdzić jak on sobie da z nimi radę.

                                   Marc Anthony  Strictly Curls -                         Curl Perfecting Serum



Moje serum nabyłam w sieci Rossmann którą mam nieopodal domu. To moje drugie opakowanie.

Co mówi o nim producent?
Oto seria, która pozwoli zapanować nad każdym rodzajem niesfornych kosmyków: tych które puszą się pod wpływem wilgoci, lekko falują lub są skręcone, bez względu na siłę ich skrętu i długość włosów. Strictly Curls to jedyna marka wzbogacona proteinami jedwabnymi i witaminą E, które pomagają poskromić loczki. Kręcone włosy są z natury przesuszone, łuski włosa są otwarte, a przez to włos traci swoją naturalną wilgotność. Witamina E odbudowuje i nawilża koronę włosa oraz zapobiega  utracie wilgotności. Proteiny jedwabiu oplatają każdy włos z osobna, wygładzając zewnętrzne łuski i dogłębnie go nawilżając, dzięki czemu włosy nie plączą się i nie puszą. Kosmetyki nie zawierają alkoholu.

Niestety reszty kosmetyków z tej serii nie miałam przyjemności testować więc i wypowiadać się nie będę-)



Cena 43 pln / 50 ml produktu

- to mało nie jest ...ale czy warto ? zaraz Wam na to pytanie odpowiem-)



Moje wrażenia

Opakowanie
Bardzo ładny i zgrabny flakonik z dość grubego, przeźroczystego  plastiku. Wygląda efektownie i gustownie na półce w łazience. Posiada praktyczną i działającą bez zarzutu pompkę, która tłoczy niewielką ilość preparatu. 


Zapach
Świeży z wyczuwalnymi nutami cytrusowymi. Bardzo przyjemny zapach który dość długo utrzymuje się na włosach

Konsystencja
Gęsta lekko oleista, po roztarciu w dłoniach pozostawia lekki film na skórze. 


Wydajność
Produkt z uwagi na swą treściwą konsystencję jest bardzo wydajny. Zaledwie 2-3 pompki wystarczają mi na  pełną aplikację. 


Dla kogo ?
Zdecydowanie jest to produkt do włosów kręconych lub lekko falowanych. Spokojnie mogą go też stosować osoby posiadające włosy proste, nakładając preparat na same końcówki by uniknąć efektu "puchacza" 

Jak stosować by osiągnąć zamierzony cel ?

Serum używam na dwa sposoby

1) - Na mokre włosy nakładam serum, zwracając szczególną uwagę na końce. Preparat wgniatam a włosy pozostawiam do samodzielnego wyschnięcia.

2) - Na włosy suche ..... delikatnie wgniatam zaczynając od góry przechodzę w dół.

Nigdy przenigdy nie nakładajcie preparatu na skalp głowy....uzyskacie w ten sposób efekt tłustych włosów, a nie zadbanych. Serum stosujemy na włos od długości ok 10 cm  licząc od skóry głowy.


Jaki efekt uzyskujemy?
Po nałożeniu serum włosy stają się miękkie i lekko śliskie, co ułatwia rozczesywanie. Końcówki są zdrowe i sprężyste a loczki faktycznie się pojawiają i trzymają bez zarzutu. Włos na całej długości jest błyszczący, sprężysty i zdrowy. Ten produkt naprawdę nawilża naszą czuprynę. Jestem zaskoczona, że już po pierwszej aplikacji uzyskujemy wspaniały i oczekiwany efekt. A "puchacz" znika bez śladu. 


Czy kupię go ponownie?
Jeśli trafi się jakaś fajna promocja to czemu nie-)




Polecam 




pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz