Promocja w Rossmannie -49% od 02- 06. 11.2015-) Co warto kupić? cz- 1- Usta i paznokcie

Witajcie kochani-)

Jak już w sumie co roku dopadają nas promocje. Kuszą wszystkie możliwe sklepy, doprowadzając do skraju lub faktycznego bankructwa....
Niestety  muszę się przyznać... jestem troszkę uzależniona mówiąc delikatnie-) więc jak się domyślacie to trudny czas i dla mnie. Dziś postaram się Wam przybliżyć moje zakupowe niezbędniki które warto mieć a przy tym nie pójść z torbami-)

Od dziś rusza pierwsza fala promocji 02-06.11.2015




   - 49%


Wszystkie produkty do ust i paznokci


Jeśli chcecie uzupełnić zapasy produktów do ust to starajcie się wybrać paletę kolorystyczną dopasowaną do pory roku lub neutralną. Nie ma sensu teraz zaopatrywać się w produkty do ust na lato bo jak co roku ok kwietnia promocja się powtórzy ...... nawiasem mówiąc .."taka luźna dygresja"

Obowiązujące ceny kosmetyków w promocji -49% powinny być zwykłymi cenami codziennymi, ja wiem że każdy producent chce wycisnąć klienta na maksa, ale bez przesady porównując ceny do zarobków.....to właśnie teraz płacimy kwotę jaką powinnyśmy  płacić na co dzień .... nie wierzę by producenci zrezygnowali z dochodu na prawie dwa tygodnie!!!! Poza tym na stronach internetowych wielokrotnie można spotkać kosmetyki dostępne za zaledwie ułamek ceny sklepowej....zaznaczam, że są one tej samej jakości i dobrym terminem przydatności..... a sklepy internetowe narzucają swoją marżę ...... więc warto się zastanowić kto zarabia na nas prawie 50% ....wartości produktu.

Tak więc nie martw się jeśli nie kupisz czegoś w promocji, możesz kupić ten sam produkt w każdym momencie tyle że przez internet. Bynajmniej wtedy masz pewność 100%, że nie jest macany i otwierany !!!!!!!!!


Wracając do sedna tematu ja pierwszą część promocji sobie daruję, gdyż pomadek i wszelakich produktów do ust oraz paznokci mam naprawdę sporo, a mają one niestety termin ważności-)
Natomiast jeśli Wy zastanawiacie się co warto kupić to postaram się dać Wam kilka propozycji-)


1) Warto zajrzeć do szafy Bourjois  po :

                           - Bourjois Rouge Edition Velvet - piękne głębokie nasycone kolory, super trwałość                                  i  piękne matowe wykończenie.
                           - Bourjois Color Boost - pomadka w kredce to druga propozycja, pięknie pachnąca                                     o lekkim kolorze alternatywa dla dziennego makijażu.Jestem wielką fanką tego                                     typu produktów i mam ich sporo.

2) Wibo kusi :
                          - Wibo Lips To Kiss -  tańszy odpowiednik Bourjois Color Boost , posiadają piękne
                                 kolory o satynowym i lekko matowym kolorze, równie trwałe niestety zapach                                      choć przyjemny to nie dorównuje Color Boost ale niestety kosmetyki Bourjois są                                  bezkonkurencyjne pod tym względem.

                          - Wibo Glossy Temptation - pomadka nawilżająca w pięknych, oryginalnych                                           odcieniach.
                                     
                                           *****************************************
W sumie jak dla mnie to wszystkie produkty kolorowe do ust godne uwagi-)


Natomiast jeśli chodzi o  paznokcie to polecam:


                     Eveline - lakiery w formie odżywek lub te z lekkim kolorem są naprawdę świetne i jak                                        dla mnie bezkonkurencyjne. Mam ich zawsze zapas więc obecnie wstrzymam                                      się od zakupu

                     Sally Hansen Insta Dri - to produkt obowiązkowy w zapasach każdej lubicielki                             pięknych i kolorowych poznokci. To preparat oszczędzający nasz czas. W zaledwie  mi                               wysusza lakier kolorowy na paznokciach i pozostawia powłoczkę która chroni go                                 przed odpryskami, ścieraniu końcówek. Uzyskujemy piękny kolor utrzymujący                                     się ok 5-7 dni. Kocham go i nie wyobrażam sobie by mogło mi go zabraknąć.


    Warto też pomyśleć w tych dniach o dobrej oliwce pielęgnującej skórki -)
Lakiery kolorowe mnie nie interesują gdyż mam ukochane firmy Golden Rose.

Wybór macie ogromny, więc nie dajcie się sprowadzić na manowce. Pamiętajcie że, już za kilka dni rusza promocja -49% na produkty do makijażu oczu-)






pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz