AVON ANEW VITALE 25+ krem na dzień-Średniak-(

Krem miał być hit wyszedł kit-(

hej-)

Już jakiś czas temu firma Avon przedstawiła nam całą linię kosmetyków z serii Anew Vitale przeznaczoną dla kobiet +25 która ma działać lekko mówią "cuda"

Skusiłam się więc na próbę ..choć wiem że przedział wieku już nie ten...-))na jeden z preparatów a mianowicie krem na dzień( akurat był w promocyjnej cenie ok 25 pln)



Moja ocena
- średnio nawilża
-bardzo dobrze się wchłania
-nie zapycha porów więc śmiało nadaje się pod makijaż
-to raczej krem lekki
-opakowanie jest bardzo estetyczne ciężkie szklane
-posiada filtr UV 25 co jest jego mocna stroną
-jest mega wydajny wiec "zmęczenie" go zajmie mi wieki
-zapach jest nieciekawy dla wrażliwych nosów może być drażniący





Podsumowując fajerwerków nie ma ,używałam już wielu preparatów z serii Anew niestety ten produkt do udanych nie należy...Bo czy warto kupić średniaka ?NIE!!!
Jego regularna cena ok 50 zł powala na kolana ....Producent zapewnia nas o jego "boskich"mocach ..niestety ja tego nie doświadczyłam
Ale to moja ocena więc jeśli macie inne doświadczenia z w/w to podzielcie się swoją opinią w komentarzach

Konsystencja
Lekka jak dla mnie za lekka, brakuje mi  efektu nawilżenia.



Zapach
Tu nie można się przyczepić wszystkie produkty z serii Anew pachną ładnie i świeżo a zapach po aplikacji szybko sie ulatnia i jest niewyczuwalny dla "nosiciela"

Wydajność
Produkt niezwykle wydajny starcza na 2-3 miesiące i jeśli Wam nie przypadnie do gustu to ten czas z nim będzie się bardzo dłużyć.

Dostępność
Sprzedaż katalogowa
Jak dla mnie mega średniak idący w kierunku bubel-(




Ja jestem nim rozczarowana, to z pewnością moje pierwsze i ostatnie opakowanie-( ciekawe jaką Wy macie opinie na jego temat.







pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz