RETIMAX 1500 maść na wszelkie bolączki suchej skóry-)

Retimax 1500 maść jak balsam na suchą skórę...moja ostatnia deska ratunku 

hej-)


Opowiem Wam troszkę o pewnym specyfiku który ratuje mi życie w sytuacjach awaryjnych.
Retimax 1500 to dość gęsta maść, pozostawiająca tłustą powłokę na skórze po jej aplikacji.Nie zapycha porów,jest bezwonna,więc nawet dla osób o wrażliwym nosie-) idealna!!! choć trzeba się do niej przekonać.
Jest "złotym" lekiem na wszelkie skórne bolączki ,stosuje  ją w sytuacjach awaryjnych ale nie tylko od 3 lat i  jestem zachwycona-)
Jak dla mnie nie ma wad-))))

Zalety
-odżywia skórę dzięki zawartości witaminy A która jest niezbędnym regulatorem odnowy komórek
-nawilża głęboko skórę a drobne zmarszczki znikają
-chroni skórę i sprawia że, jest ona miękka i gładka
-nie uczula
-jest przebadana dermatologicznie i mikrobiologicznie
-cena jest mega atrakcyjna wręcz śmieszna max 3,5 zł
-dostępna w każdej aptece
-jest bardzo wydajna gdyż jedna tubka starcza na mi na kilka miesięcy (30g)


Kiedy stosować?
-gdy skóra jest odwodniona i sucha
-w przypadku podrażnień otarć lub łuszczenia naskórka
-po oparzeniach nawet słonecznych
-przy odmrożeniach
-u dzieci  ochronnie na silne mrozy
-zapobiega pieluszkowym podrażnieniom  skóry
-po chemicznych i laserowych zabiegach usuwania naskórka
-rogowaceniu skóry a także przy pękających kącikach ust czy opuszkach palców
- u dzieci i dorosłych na strupy ...szybciej się goją i nie pękają
- u psów rasy Bullterrier z wadą genetyczną zwaną Lad ..choroba ta dotyka tylko tą rasę.....smarować grubą warstwą wszędzie tam gdzie pojawia się gruba "rybia łuska" wspaniale leczy skórę..kilka razy dziennie
- na pękające piety i dłonie
- na zajady
w sumie prawie na wszystko...






Ja stosuje ją w okresie jesienno-zimowym oraz latem po opalaniu.Smaruje całą buzie dekolt i szyję na noc a rano moja skóra jest miękka i gładka jak pupcia niemowlaka-)Wiele kremów renomowanych firm nie dorasta jej do pięt-)
Polecam jest to mój niezbędnik w codziennej pielęgnacji cery. Doskonale się sprawdza jako remedium na suche łokcie, kolana i pięty.

Konsystencja
Bardzo gęsta i tłusta maść pozostawiająca na skórze tłusty wyraźny film dla niektórych pewnie nie do zniesienia...ale warto przecierpieć.


Zapach
Brak

Cena
wręcz śmieszna jak widać na zdjęciu

(produkt kupujemy bez recepty w każdej aptece)

Wydajność
Jest mega wydajna więc nawet przy codziennym smarowaniu buzi starczy nam na kilka miesięcy...






polecam ten produkt powinien być w każdym domu




pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz