Bourjois, Docteur Glamour - pomadka do ust

Bourjois, Docteur Glamour - pomadka do ust-)

hej-)


Musze Wam przedstawić mojego kolejnego ulubieńca, z którym umawiam się na randkę od czasu do czasu. To produkt idealny na lato jako dopełnienie subtelnego makijażu dziennego.Mowa o pomadce znanej i cenionej na całym świecie marki kosmetycznej 
                                                              BOURJOIS


Uwielbiam produkty tej firmy i nigdy mnie nie zawiodły......zaznaczam, że mówię o produktach do makijażu twarzy.....-)lakiery do paznokci i produkty do pielęgnacji buzi pozostawię bez komentarza by nie psuć atmosfery-)

Ta pomadka trafiła w moje łapki jako mój prezent imieninowy który otrzymałam od mojej koleżanki Ani za co jestem jej ogromnie wdzięczna****-)





Co pisze o niej producent
Nowa pomadka Docteur Glamour nie tylko otula usta subtelnym, trwałym kolorem, ale i fantastycznie nawilża i wygładza. Pielęgnuje masłem Shea, ekstraktem z mango, woskiem pszczelim oraz olejkami roślinnymi, natomiast silikonowe mikroperełki dyskretnie rozświetlają usta, a syntetyczne polimery otulają wargi wygładzającym filmem.
Docteur Glamour sprawia, że usta są idealnie gładkie i równomiernie pokryte kolorem.
Pomadka dostępna jest w 10 atrakcyjnych odcieniach.



Cena: 39zł/ 3g


Moja jest w odcieniu :
18- Blouse blanche- odcień różany z nutą lekkiej beżowej perły mieni się, ale nie jest tandetna.






Cóż mogę o niej powiedzieć

Pomadka wspaniale i świeżo pachnie. Równomiernie, miękko sunie po ustach rozkładając kolor. Nadaje lekki kolorek ze wspaniałą poświatą. Wspaniale nawilża dzięki naturalnym składnikom. Preparat po nałożeniu pozostawia na ustach wyczuwalny miły film.  Szminka nie należy do najtrwalszych, ale spokojnie wytrzymuje na ustach 2 godziny. Równomiernie "się zjada" przez co nie ma nieestetycznego efektu. Bardzo łatwo i precyzyjnie się aplikuje nawet bez lusterka, sprawia, że usta wydają się pełniejsze. 
Szminka jest świetna. Zauroczyła mnie swoim opakowaniem, które jest bardzo eleganckie i szykowne.  Utrzymane w tonacji dziewczęcego cukierkowego różo-beżu.

Zdecydowane plusy
+ piękne i sprawne opakowanie
+ przyjemna półmiękka konsystencja
+ miękko się rozprowadza
+ lekko perlisty kolor
+ formuła nawilżająca i pielęgnująca
+ rozświetla usta i daje wrażenie większych
+ pozostawia natłuszczający film na ustach
+ efekt końcowy naturalny
+ wydajna
+ kolor 18, który dostałam daje efekt cielisto-różową poświatę
+ niedroga

+ zapach wspaniały i otulający


Czy kupię inne pomadki tej firmy?
Oczywiście poluje na matową kolekcję firmy Bourjois-)



A wy jakich macie ulubieńców wśród produktów Bourjois?






pozdr
Evelka





0 komentarze :

Prześlij komentarz