Clinique, High Impact Rouge Impact Lip Colour SPF 15 (Trwała, nawilżająca szminka do ust)

Clinique, High Impact Rouge Impact  SPF 15 - (Trwała, nawilżająca szminka do ust)

hej-)


Dziś wygrzebałam z samego dna kufra moja zapomnianą lecz lubianą pomadkę do ust...doprawdy nie wiem jak trafiła na samo dno....zapomniana przeleżała tam w towarzystwie pewnie kilka miesięcy bo już nie pamiętam kiedy i w jakich okolicznościach ją tam wrzuciłam...no cóż bywa, przy takiej liczbie kolorówki to i tak cud, że ją odnalazłam. To był idealny moment na włączenie jej do dzisiejszego makijażu dziennego....hmm szybko przypomniała mi za co ją lubię...więc postanowiłam się z Wami podzielić moim ulubieńcem-)




Mam ją ze dwa lata, pamiętam że kupiła mi ja koleżanka z jakiejś tam okazji w prezencie...mniejsza z tym-)
Dostałam ją w cudnym zielonym maleńkim jakby szytym na miarę kartoniku...ucieszyłam się bardzo, bo kto nie lubi prezentów i do tego kosmetycznych-).....W środku była pomadeczka w zielonkawym plastikowym ubranku...Nie ma się co rozwodzić nad opakowaniem bo jak dla mnie wszystkie no prawie wszystkie są takie same, różnią się jedynie kolorem, materiałem z jakiego zostały wykonane i czasem charakterystycznym dla danej marki kształtem np MAC z jajowatą głową-)
Dla mnie liczy się zawartość opakowania-)

Troszkę bałam się czy trafiła z odcieniem dla mnie ....ale nie ma co strzeliła w dychę -) 

Co pisze o niej producent
High Impact  posiada SPF 15 i jest dostępna w kilkunastu soczystych odcieniach. Pomadka nawilża i wygładza usta trwając w stanie nienaruszonym przez 8 godzin. 
Produkt bezzapachowy, testowany alergicznie. 


Jak dla mnie opis skąpy typowy dla produktów kolorowych, co jest ogromnym minusem-(

Cena ok  69pln /3,8g


Jestem szczęśliwa posiadaczką koloru o wdzięcznej nazwie:

19- EXTREME PINK






Producent oferuje nam bogata ofertę kolorystyczną więc każda z Was znajdzie coś dla siebie-)



Cóż mogę o niej powiedzieć-)

Posiada piękny głęboki ale nie krzykliwy kolor, pomimo obiecującej spore wrażenia nazwy. Aplikacja jest bardzo przyjemna, gdyż szminka lekko sunie po ustach. Pigmentacja jest raczej średnia, natomiast kolor rozkłada się równomiernie na wargach nie tworząc smug, już przy pierwszym pociągnięciu. Szminka jest faktycznie bezzapachowa, więc idealnie sprawdzi się dla wrażliwych na zapachy. Po nałożeniu nie rozmywa się i nie migruje, pozostaje dokładnie tam gdzie chcemy. Utrzymuje się na ustach ok 3-4 godzin a kolor "zjada się" równomiernie. Co ważne pomadka nie waży się na ustach nawet w upalne dni. Nie wysusza i nie podrażnia. Szczerze mówiąc nie zauważyłam żadnych jej minusów....a mam ja dość długo. W tym czasie nie zmieniła się wcale i nadal współpracuje bez zarzutu-)
Po jej nałożeniu usta uzyskują głębie kolory, staja się nawilżone i zdrowe. Co widać na pierwszy rzut oka. Pomadka ta ma jeszcze jedną ogromna zaletę posiada filtr SPF 15....więc dodatkowo chroni nasze usta przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym-)


Dlaczego swoją mam tak długo?

W moich zbiorach kosmetycznych posiadam dużo pomadek, błyszczyków, masełek do ust i balsamów...naprawdę ciężko wypaprać choć jeden z nich  a wciąż przybywają do kolekcji nowe. Więc mam je wszystkie i ciesze się ich obecnością -) 

Czy kupie ponownie ?
Oczywiście gdy tylko zainteresuje mnie jakiś odcień to czemu nie....choć muszę przyznać, że produkt tani nie jest...na szczęście ja dostałam swoją w prezencie więc mi lżej na duszy-)





A wy macie swoje ulubione pomadki i odcienie?






pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz