Toni&Guy - Odżywcze serum wygładzające i nabłyszczające włosy

Koniec z niesfornymi włosami-)
Toni&Guy - Odżywcze serum wygładzające i nabłyszczające włosy.

hej-)

Witajcie kochanie dziś opowiem Wam o produkcie który jest jednym z moich  kilku ulubieńców jeśli chodzi o preparaty do pielęgnacji włosów. W sumie byłabym hipokrytką gdybym narzekała bardzo na gąszcz na mej głowie..... bo mam grube, gęste włosy i do tego raczej podatne na zabiegi. Niestety jestem dość leniwa jeśli chodzi o ich codzienną pielęgnacje i czesanie tzw "fryzury wyjściowej" na co dzień ...to raczej niemożliwe ....( podziwiam i zawsze podziwiałam dziewczyny które codziennie walczą z prostownicą, lokówką i marnują czas na to by wyglądać jak  z okładki...do pierwszej wichury lub deszczu-))   .........         ......ja    najczęściej czeszę się w kucyka lub robię sobie koka na czubku głowy przy pomocy jednej gumki do włosów. Tak więc widzicie minimalizm na maksa-)I żeby było jasne nie czuję się z tego powodu gorsza lub mniej atrakcyjna. 
      O moje włosy dbam, nie męcząc ich wspomnianymi zabiegami, oraz stosując przeróżne produkty nawilżające i odbudowujące strukturę włosa. Często wykonuję zabiegi olejowania...ale o tym kiedy indziej-)
      Czuprynę moją myję co drugi dzień lub codziennie...zależy od pogody i dnia.  Zawsze po umyciu na mokre włosy nakładam jakiś preparat np serum.....Szampony zmieniam testuje i szukam ideału i tu również pojawi się kilka  fajnych recenzji.-)
Kiedy to okazało się któregoś dnia, że wszystkie produkty nazwijmy to "wykończeniowe" ujrzały dno....musiałam uzupełnić zapasy.
Jak zwykle w tym celu udałam się do pobliskiego Rossmanna i tam wśród bogatej oferty produktów do włosów wypatrzyłam ten który akurat był w promocji cenowej-) 


Toni&Guy - Odżywcze serum wygładzające i nabłyszczające.



***(TONI&GUY to producent artykułów fryzjerskich oraz kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów)***

cena standardowa 40pln / 30ml 
       w promocji 15pln

Jak już same widzicie udało mi się zapłacić zaledwie ułamek ceny, więc nie było co myśleć i dumać.....i tak trafił w me łapki-)


Co pisze o nim producent
Odżywcze serum wygładzające i nabłyszczające włosy, zapobiega elektryzowaniu i puszczeniu się włosów, nadając im lśniący blask.
 To raczej skąpy opis ... dojrzałam w składzie silikony i pomyślałam, że może to właśnie ten produkt będzie ideałem, gdyż moje włosy kochają silikony. Preparaty wykończeniowe które mają je w składzie działają na nie wspaniale, sprawiając że są miękkie i błyszczące...a o to mi chodzi...


Skład (INCI)Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Parfum (Fragrance), Phenyl Trimethicone, Amodimethicone, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Alcohol, Bezyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool.

Opakowanie
Produkt kupujemy w kartonowym pudełeczku..( niestety gdzieś je zagubiłam i nie mogę go Wam pokazać) a w środku znajdziemy szklana buteleczkę z grubego porządnego szkła. Opakowanie ma aplikator z tzw pompką. Która działa bez zarzutu i wyciska nam tyle preparatu ile akurat potrzebujemy. Bez zbędnego marnowania produktu.

Aplikacja
Łatwa i przyjemna wystarczy wmasować dosłownie kilka kropli we włosy by uzyskać wskazany efekt.

Zapach
Świeży i przyjemny. Dość długo utrzymuje się na włosach.

Wydajność
Ta niby mała buteleczka z pozoru...starczy nam nam spokojnie na kilka miesięcy stosowania gdyż wystarczy zaledwie kilka kropli do pełnej aplikacji

Konsystencja
To produkt dość gęsty, troszkę tłusty ale nie oleisty. Przezroczysty.


Jak nakładać?
Ja w zależności od czasu i tego co chcę osiągnąć nakładam serum na mokre i wcześniej umyte włosy. Rozczesywanie ich staje się banalnie proste nawet wtedy gdy mamy gęstą czuprynę-)Szczotka wręcz sunie po nich, nie odczuwam oporu przy wyczesywaniu pasm. Choć w sumie używam Tangle Teezera który dodatkowa pielęgnuje włosy obchodząc się z nimi delikatnie ale stanowczo. Czasem gdy mam więcej czasu i chcę by moje końcówki nie puszyły się. Wtedy zaraz po suszeniu i modelowaniu nakładam kilka kropel serum na końcówki i jeszcze raz dokładnie szczotkuje....  Moje włosy po takim zabiegu wyglądają wspaniale, miejsce w którym najbardziej widać przesuszenie i ewentualne szkody po tzw koczkach...staje się błyszczące zdrowe i pełne blasku. Włosy wyglądają naprawdę wspaniale. Włosy nie są posklejane i obciążone uwierzcie


Kupię go ponownie choć to już moje drugie opakowanie.....produkt zachęcił mnie na tyle, że postanowiłam wypróbować inne preparaty tej firmy których recenzje pojawią się wkrótce-)


Jeśli macie puszyste, niesforne włosy to ten preparat Was nie zawiedzie-)






pozdr
Evelka



0 komentarze :

Prześlij komentarz