Yves Rocher Omega 3 6 9 intensywne serum przeciwzmarszczkowe

Yves Rocher Omega 3 6 9 - intensywne    serum przeciwzmarszczkowe


hej-)


Dziewczyny z uwagi na fakt, że mój numer pesel nie kłamie a lepiej zapobiegać niż leczyć ...... jakiś czas temu wdrożyłam w rutynę mojej codziennej pielęgnacji preparaty przeciwzmarszczkowe. 
No cóż każda z nas to czeka-) trzeba się oswajać z wiekiem.


                    " Zawsze będziesz piękna choć nie zawsze młoda"
                                                                                          - ?

I tego się trzymam..... i tak zdecydowanym krokiem wyruszyłam na wojnę ze zmarszczkami wchodząc w posiadanie wspomnianego serum
                                           Omega 3 6 9




Cena tego preparatu jest powalająca jak dla mnie, ale czego sie nie robi by być piękną i zatrzymać czas choć na chwilę.

150 pln / 40ml 


Czy warto? ......wszystko Wam opowiem-)



Producent opisuje preparat 

Intensywne serum przeciwzmarszczkowe to kosmetyk na dzień dla skóry suchej, dojrzałej z roślinnymi kwasami omega 3,6,9 z olejku sojowego. Serum o lekkiej, delikatnej formule, ale bardzo bogate w składniki aktywne, skutecznie uzupełnia niedobory skóry, które między innymi są odpowiedzialne za starzenie się skóry. Dzień po dniu, skóra odzyskuje równowagę i witalność, staje się gładsza i jedwabista, odzyskuje komfort i promienieje.

Działanie
· uzupełnia niedobory skóry
· odżywia skórę
· przywraca skórze uczucie komfortu
Składniki
· roślinne kwasy omega 3,6,9 z olejku sojowego
Rezultaty
SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA TESTAMI:
Kobiety, które stosowały Intensywne serum przeciwzmarszczkowe, dostrzegły, że po użyciu:
- skóra jest jedwabista i komfortowa*
- cera jest olśniewająca*
- skóra promienieje pięknem*
* Test stosowania przeprowadzony wśród 30 kobiet stosujących serum przez 1 miesiąc (ocena zauważonych efektów).

Opis powalający więc możemy spokojnie oczekiwać cudu-) nie sądzicie?
Opakowane
Jak każde serum wysoko półkowe kupujemy go opakowanego dodatkowo w kartonik. W środku ukryta jest szklana jak sądzę buteleczka w kolorze złota z efektem perły. Widać na pierwszy rzut oka, że to produkt drogi. Aplikator bardzo higieniczny w formie pompki  działającej bez zarzutu. Wspaniale i okazale prezentuje się na toaletce.
Konsystencja
Lekka, troszkę wodnista. Po wyciśnięciu na wierzch dłoni nie rozlewa się na boki. Kolor mleczny.


Aplikacja 
Preparat nakłada się szybko, łatwo i przyjemnie. Szybciutko się wchłania dając uczucie jakby nasza skóra go spijała ...nie pozostawia lepkiego i tłustego filmu. Nadaje się do stosowania solo lub pod krem-)


Zapach
Relaksujący, świeży, luksusowy. Dla mnie wspaniały. Dość długo utrzymuje się na skórze.
Wydajność
Wręcz niesamowita zaledwie 3 pompki starczają na pokrycie całej buzi. Biorąc pod uwagę fakt, że te 3 pompki to zaledwie 3 ziarnka grochu ......produkt starczy nam na min 3-4 miesiące codziennego stosowania. Co nie ukrywajmy pomaga nam przełknąć gorzką pigułkę którą jest cena preparatu-)
Efekt
Już po kilku dniach codziennego stosowania, skóra jakby stała się bardziej jednolita. Wygląda zdrowiej i promienniej. Nie spodziewam się po  produktach tego typu efektu który może konkurować ze skalpelem-) ale uwierzcie widać zmiany. Jestem przekonana po 4 tygodniach stosowania tego serum, że moje drobniusieńkie zmarszczki jakby znikały.....a skóra stała się bardziej jędrna i zdrowa. Jak wcześniej wspominałam  genetycznie chyba po mamie....nie jestem skazana na zmarszczki i oznaki zwiotczenia skóry. Więc mogę jedynie stwierdzić śmiało, że z drobnymi problemami preparat radzi sobie wyśmienicie. Nie uczulił i nie podrażnił mojej cery...nie zauważyłam też zapchania porów bądź innych niepożądanych objawów. Fantastycznie się wchłania i sprawdza pod makijażem. Jednak ja tego typu produkty wolę stosować na noc. Kiedy to mogę zafundować mojemu ciału sen który dodatkowo działa odmładzająco-)  Stosuje go więc na noc a na dzień mam innego ulubieńca z YR którego recenzje też znajdziecie u mnie na blogu-)



Kocham kosmetyki pielęgnacyjne YR a Wy?


pozdr
Evelka



0 komentarze :

Prześlij komentarz