Eveline, Bio Hyaluron 4D, Skoncentrowany rozświetlający krem pod oczy

          Eveline Bio hyaluron 4D 

    Skoncentrowany Rozświetlający                                 krem pod oczy-)

hej-)


Dziś przychodzę do Was z recenzją kremu pod oczy który zagościł w mojej codziennej pielęgnacji..... ostatnio postanowiłam sobie nie kupować niczego nowego do momentu aż nie "wypapram" wszystkiego co mam.....i tak ten moment w końcu nastąpił. Więc pogalopowałam do Rossmanna i tam wypatrzyłam ten oto kremik-)






Co mówi o nim producent...

,,Potwierdzona skuteczność działania natychmiastowe efekty: poprawa nawilżenie i elastyczność skóry"

,,Potwierdzona skuteczność po 30 dniach:
-redukcja cieni i obrzęków 81%
-intensywne nawilżenie i ujędrnienie skóry wokół oczu 62%
-wygładzenie zmarszczek 57% "


A teraz opowiem Wam o moich odczuciach na jego temat...-)

Opakowanie
Uwielbiam produkty zapakowane a wręcz osłonięte kartonikiem i dodatkowo zafoliowane, wszyscy już wiecie dlaczego bo ciągle o tym trąbie-)
I tak właśnie jest w tym przypadku. Po rozdarciu folii i otworzeniu kartonika ukazuje nam się malutka zgrabna tubeczka. Która posiada nakrętkę na tyle dużą, że można produkt postawić na tzw "głowie". To bardzo wygodne rozwiązanie gdy mało miejsca na kolejne zdobycze kosmetyczne a półka w łazience i tak już się ugina od ogromu dobrodziejstw. Tonacja kolorystyczna biało zielona typowa dla całej serii preparatów. 

Cena 
16pln / 15ml

Zapach
Bardzo przyjemny delikatny i świeży

Konsystencja
Po wyciśnięciu z tubeczki preparat wydaje się bardzo gesty i ciężki ale nic bardziej mylnego już przy rozcieraniu pod palcem czuć lekkość kremiku. 


Efekt po nałożeniu
Już podczas aplikacji czuć ulgę na skórze, jakby lekki delikatny okład chłodzący. Preparat szybko się wchłania pozostawiając na skórze  efekt
"glow" nie mylcie tego z tłustą powłoką i  tandetnym świeceniem  . Skóra wygląda niesamowicie zdrowo i promiennie. Wyraźnie można wyczuć nawilżenie skóry. Preparat bez zarzutu współpracuje z korektorem i podkładem więc nadaje się jako baza pod makijaż. Wręcz stapia się razem z nimi. 

Ogromny plus
Krem posiada SPF 8 więc dba o naszą skórę chroniąc ją przed szkodliwymi promieniami słonecznymi. 

Aplikacja
Lekka, łatwa i przyjemna dzięki aplikatorowi w kształcie zwężonego "dziubka" wyciskamy dokładnie taką ilość jakiej potrzebujemy i tam gdzie chcemy.


Nie zauważyłam by krem w jakikolwiek sposób uczulał,podrażniał bądź działał drażniąco na skórę wokół oczu. Nie mam też bardzo wysuszonej tej okolicy więc potrzebuje lekkiego nawilżenia i komfortu...... to właśnie zapewnia mi ten produkt. Efektu głęboko napinającego jakoś nie zauważyłam ale mam to szczęście, że jeszcze zmarszczki mi nie dokuczają. Może dlatego  mi to umknęło hmmm a może takiego nie ma bo w 18- stkę się nie zmieniłam-)


Skład:



Czy kupię go ponownie?
Jestem typem poszukiwacza ale z pewnością kiedyś do niego wrócę-) U mnie się sprawdził i jestem z niego zadowolona. 




pozdr
Evelka




                           

0 komentarze :

Prześlij komentarz