FARMONA MAGIC SPA BURSZTYNOWY RELAKS sól do kąpieli

         FARMONA MAGIC SPA BURSZTYNOWY RELAKS - sól do                                       kąpieli 


hej-)


Opowiem Wam dziś o tym co dla mnie jest najważniejszym punktem dnia a w sumie wieczoru...kiedy wracam zmęczona wręcz styrana do domu po pracy-)

Już w drodze do domu marzy mi się kąpiel z pianką i koniecznie jakimś wyciszającym zapachem... z resztą nie wyobrażam sobie wanny napełnionej tylko wodą.... zawsze ale to zawsze muszę czymś tą wodę wzbogacić np. płynem do kąpieli, kulą musującą, lub solami. Ważne jest dla mnie ogromnie nie tylko zapach wybranego specyfiku ale i skład. Stawiam na pielęgnację i nawilżanie, więc zawsze takie produkty wybieram. 


Tak właśnie wpadł w moje łapki wspomniany na wstępie produkt firmy 
                                                     FARMONA

 W swej ofercie firma ma także inne sole do kąpieli jak:

FARMONA MAGIC SPA LAWENDOWE UKOJENIE sól do kąpieli lawendowa



FARMONA MAGIC SPA SOSNOWE ORZEŹWIENIE sól do kąpieli sosnowa 


 jednak ja wybrałam spotkanie z :


FARMONA MAGIC SPA BURSZTYNOWY RELAKS






Może i nie był  to najtańszy wybór ale kusił mnie ogromnie....więc cóż zrobić kupiłam i już-)


Cena
ok 16pln / 570 g 


Opakowanie
Piękna duża butla z grubego szkła, zamykana na tzw" korek" . Uwierzcie mi wspaniale prezentuje się na półce w łazience. Od samego początku wiedziałam, że owa butle wykorzystam później do przechowywania innych soli do kąpieli.Grzechem by było po skończeniu produktu ot tak sobie ją wyrzucić.





Zawartość czyli sól

To nie jest zwykła sól ....wygląda jak grubo zmielony bursztyn i w takim jest też kolorze. Pięknie się rozpuszcza dając lekki kolor i zapach. Pojawia się też delikatna niczym chmurka piana. Wyraźnie można wyczuć, że to droższa i bardziej naturalna sól. Gdyż w trakcie rozpuszczania pozostawia odrobinkę osadu na dnie wanny...jakby piasek?


Skład: 
Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, PEG-25 PABA, Parfum, Amber Extract, Citric Acid, Limonene, CI 19140, CI 16255 




Zapach
Jest to bardzo świeży i nie drażniący zapach. Kąpiel z jej użyciem jest bardzo przyjemna i pozwala się skutecznie zrelaksować. Kawałek morza ukryty w butelce-)

Działanie
Przy mojej dość suchej i wrażliwej skórze staram się uważać by jej nie zaszkodzić nowym kosmetykiem. Sole do kąpieli jeśli są bombą sztuczności mogą nasilić suchość i szorstkość skóry. Mogę Was zapewnić, że w tym przypadku wszelkie obawy są bezpodstawne. To naprawdę fajny produkt a kąpiel w jego towarzystwie to istna przyjemność i tyle. Skóra staje się wyczuwalnie gładsza i bardziej miękka, absolutnie nie zauważyłam  oznak wysuszenia. 

Jedyny minus
Sól nie jest wydajna albo ja lubię się kąpać w esencji-) Dość niby duża butla a starczy nam na ok 8 użyć to nie jest wiele jak dla mnie. Gdyż codziennie korzystam z wanny. Trzeba jej wrzucić do wody min dwie duże garście by mieć wyczuwalny efekt. Więc produkt możemy zaliczyć do grupy     "pożeraczy finansowych"-) Natomiast jestem przekonana, że raz na jakiś czas możemy sobie zapewnić odrobinę luksusu-)  


Czy jest warta zakupu?

Z pewnością tak...moja jak widzicie mi się skończyła, natomiast z pewnością do niej wrócę...choć może najpierw skusze się na wypróbowanie dwóch pozostałych soli -)







pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz