Compeed sztyft - koniec z pęcherzami i bolącymi stopami

Compeed sztyft - koniec z pęcherzami i bolącymi stopami-)?

hej-)

Od najmłodszych lat zmagam się z tym problemem...to moja zmora. I nie ma tu wpływu pora roku. Mam małe stopy w sumie troszkę jak dziecinne.... niestety problem obtartych pięt, pęcherzy które robią się wszędzie gdy tylko but lekko uciska bądź przytrze .... jest moim koszmarem.....Już pomijam fakt, że ciężko mi kupić buty to jeszcze żeby były wygodne.......niestety każde przynoszą mi to samo ...scenariusz się powtarza od kilkunastu lat...taki mój urok już chyba...myślałam 

Nie będąc gołosłowna podaję rozmiar mej stópki 
to całe 22,5 cm-) do tego wąska i niska w podbiciu


Kupując buty nigdy nie oszczędzałam więc w swojej kolekcji posiadam ich wiele i wszelakich firm. Najlepiej obecnie sprawdzają się zwykłe sportowe buty firmy Nike i tyle ...ale przecież nie wszędzie w nich wyjdę. Wyobrażacie sobie elegancką wieczorową sukienkę i do tego but sportowy nadający się bardziej do biegania niż do restauracji. 


I tak poszukując rozwiązania mego problemu....natrafiłam na sztyft firmy COMPEED....







Co pisze o nim producent
Sztyft przeciw pęcherzom Compeed® jest niewielki, mieści się nawet w małej damskiej torebce. Umożliwia bardzo dyskretną aplikację i nie pozostawia widocznych śladów. Zawiera naturalny środek nawilżający (formuła oparta na utwardzonym oleju roślinnym), który redukuje tarcie obuwia. Nie ściera się i nie zostawia plam. Ma łagodny, świeży zapach. Poręczne opakowanie pozwala aplikować go bez brudzenia rąk. Zapobiega powstawaniu otarć, pęcherzy i odparzeń. Sztyft jest doskonałą alternatywą dla tradycyjnych plastrów, które nie zapewniają tak skutecznej ochrony, a na odsłoniętych stopach wyglądają nieestetycznie. 

Opakowanie
Produkt kupujemy w dodatkowym "pokrowcu" szczelnie chroniącym go przed macantami. Po rozdarciu opakowania ukazuje się nam coś na kształt pomadki w pięknym morskim kolorze. Sztyft wykonany jest z porządnego plastiku lekko przezroczystego więc cały czas mamy kontrolę nad ilością produktu, a ze względu na niewielkie gabaryty zmieści się w każdej damskiej torebce. 



Sztyft
Przypomina mi troszkę dużą pomadkę do ust. W konsystencji to gęsty i zbity produkt który nie zmienia kształtu. Końcówka jest ścięta na prosto więc idealnie nadaje się do większych powierzchni Produkt jest koloru białego choć po aplikacji staje się niewidoczny dla oka, to jest wyczuwalny na skórze. Daje uczucie lekkiego filmu, powierzchnia skóry staje się śliska ale nie tłusta. Z uwagi na wygodny aplikator typowy dla pomadek wykręcamy dokładnie taką ilość produktu jaką potrzebujemy. Gdy okaże się, że wykręciliśmy za wiele nic się strasznego nie stanie. Wystarczy wkręcić resztę z powrotem. I gotowe.




Zapach
Przyjemny, świeży, delikatny


Cena 
ok 20 pln / 8ml 

Aplikacja
Posmaruj stopy lub inne części ciała narażone na nadmierne ocieranie. Nie używaj na już uformowany pęcherz lub otwartą ranę.



Skład:
      
Hydrogenated Vegetable Oil, Stearyl Alcohol, Octydodecanol, Phenoxyethanol, Parfum




A teraz najważniejsze pytanie....Czy faktycznie 


działa?



Uczucia mam mieszane co do tego produkt. Bo raz działa a raz nie i doprawdy nie wiem 

dlaczego. Zawsze aplikuje go dokładnie tak samo i noszę na przemian te same buty. A tu 

nigdy nie wiadomo jaki efekt będzie. Czasem działa bez zarzutu a już następnego dnia założę

te same buty i klops...pęcherz na pięcie jak malowany... Troszkę mnie to zastanawia............

Może mam już takie delikatne stopy i będę musiała się z tym defektem pogodzić....oby nie.

Cały czas szukam produktu który przyniesie mi ulgę na stałe. Chciałabym jak inne kobiety 

bez problemu chodzić w butach bez strachu, że pojawi się pęcherz a rana pod nim będzie się 

paprać wieki. Na dziś dzień dodatkowo zaopatruje się w dużą rolkę plastra o szerokości 

minimum 4cm oklejam nim pięty i liczę na cud-)



Jeśli macie jakiś preparat lub inny wynalazek na tą przypadłość to koniecznie mi o tym 

napiszcie.... może dzięki Wam znajdę remedium na me bolączki-(







pozdr

Evelka



0 komentarze :

Prześlij komentarz