Eveline Art Scenic korektor do brwi

Eveline żel ujarzmiający niesforne brwi-)

hej-)

Dziś recenzja żelu pielęgnacyjnego do brwi, znanej i cenionej firmy Eveline.
Kupiłam go w Rossmannie, gdyż potrzebowałam produktu który utrwali, ułoży nadając kształt i kolor moim brwiom.
Zważywszy na to, że w moich zbiorach mam wiele produktów firmy Eveline które sprawdziły się i są moimi niezbędnikami, skusiłam się również na ten. 

10ml produktu kosztuje zaledwie 12 pln
Jest  dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych
- czarnym
- brązowym
Jestem szatynką więc wybrałam czarny.




Kolor
Nie jest to smolista czerń, więc spokojnie nie wygląda się po użyciu jak po spotkaniu z flamastrem-)
Daje bardzo subtelne, naturalne podkreślenie, które jedynie podkreśla kolor i kształt brwi.

Moje brwi
Niestety moje brwi bardzo długo poddawane były mocnej regulacji, ale od 7-8 miesięcy daje im rosnąć ...robiąc tylko drobne korekty. Niestety ślady tych zabiegów są do dziś w postaci prześwitów i dziur. Więc jestem codziennie zmuszona do uzupełniania "dziur" cieniem,pudrem,pomadą, farbką lub innym produktem, tak by jakoś wyglądały. 
Obecnie rosną też we wszystkie możliwe strony świata, więc bez produktu ujarzmiającego wyglądałyby śmiesznie. 
I tak poznałam ten korektor-)

Stosowanie

Ja używam go po uzupełnieniu "braków" mocno tuszując włoski. Co sprawia, że wyglądają zdrowo i są na swoim miejscu cały dzień. Pod koniec dnia efekt jest bez zmian.

Opakowanie
Do złudzenia przypomina tusz do rzęs, aplikator to tzw tradycyjna szczoteczka typu "spirala" zwężona na czubku, gęsta i precyzyjna. Dzięki niej ujarzmimy wszystkie włoski, docierając do każdego z osobna-)Opakowanie jest wykonane z tworzywa, bardzo porządne i estetyczne. W kolorystyce czarno-złotej. Przy zakupie ukryte jest dodatkowo w kartoniku, więc mamy pewność, że nikt go nie otwierał wcześniej. Lubię takie podwójne zabezpieczenia przed "macaczami" choć czasem i to nie wystarcza-(





Działanie
Produkt ma wyraźny kolor który przyciemnia ładnie brwi, dzięki żelowej konsystencji włoski są błyszczące i wyglądają zdrowo. Formuła produktu pozwala na ujarzmienie i utrzymanie brwi we wskazanym miejscu przez cały dzień.

Zapach
Produkt ma przyjemny zapach który zaraz po nałożeniu ulatnia się i znika-) Jest to dodatkowy plus.

Konsystencja

Bardzo przyjemna, żelowa. Produkt ten jest niezwykle wydajny, gdyż nie gęstnieje, nie tworzą się w nim grudki,gluty itd. Po wielu miesiącach użytkowania jego konsystencja jest bez zmian.Produkt w czasie dnia nie kruszy się i nie rozmazuje.





Podsumowanie
To kolejny świetny produkt tej marki. Doprawdy nie wiem jak oni wpadają na takie pomysły, zostawiając daleko w tyle konkurencję.To mój ulubieniec i nie zamienię go na żaden inny. Bo po co skoro spełnia bez zarzutu wszystkie swoje zadania a cena jest naprawdę niska.


pozdr
Evelka

0 komentarze :

Prześlij komentarz