Eveline korektor rozświetlająco- kryjący 8w1

Eveline korektor rozświetlająco-kryjący  8w1 

hej-)

Dziś przychodzę do Was kochani z recenzją korektora który w swym składzie zawiera olejek arganowy.
Czy tego typu produkt może jednocześnie pielęgnować naszą delikatną skórę w okolicach oczu ?
Na to pytanie postaram się Wam wyczerpująco odpowiedzieć.

Producent reklamuje go jako remedium na "całe zło tego świata" które podstępnie atakuje okolicę oka-)




Ma on niby-)

1)- maskować i pokrywać niedoskonałości wokół oczu ( to akurat niby normalne z racji tego że to    korektor )
2)- wygładzać i długotrwale nawilżać ....?
3)- ujędrniać i napinać.............?
4)- korygować wszelkie zmarszczki.....?
5)- tuszować zmęczenie dzięki zawartości mineralnych pigmentów rozświetlających....?
6)- rozjaśniać skórę wokół oka....?
7)- redukować zmarszczki...?
8)- już po pierwszej aplikacji skóra ma być wyraźnie gładsza i promienna...?

Jak przystało na produkt 8w1 zalet musi być 8 choćby miały się dublować ....-)

Na wstępie muszę zaznaczyć, że punkt 1,5,6 produkt spełnia w 100% jak prawie każdy korektor. Co do reszty to sprawa dyskusyjna lub wręcz bardzo wątpliwa-)

Skusiłam się na niego gdy byłam w Rossmannie uzupełniać braki kosmetyczne....był oznaczony jako produkt "na do widzenia" więc i cena była bardzo atrakcyjna znacznie poniżej 10 pln. Zaciekawiła mnie zawartość olejku arganowego i w sumie to zadecydowało o zakupie.
Jest on dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych.
- light
- medium

...ja wybrałam wersję "light" gdyż kolor był jaśniutko beżowy idealny jak dla mnie. 
( na zdjęciu dla porównania odcień medium od góry, poniżej light)




Korektor ma typowe opakowanie dla produktu tego typu i utrzymany jest w złotej tonacji. W środku znajduje się gąbkowy, porządny aplikator. Samo opakowanie jest porządne i estetyczne. ....A......zapomniałabym dodać, że dodatkowo zapakowany jest w kartonik ....co jest dla mnie dodatkowym plusem...Daje mi to większe poczucie pewności, że produkt nie był wcześniej w rękach "macacza"......jak mnie to wkurza..swoją drogą ...są testery przecież!!!!!

Opakowanie zawiera 7ml 

Wrażenia ogólne

Kolor - wersja "light" która posiadam jest bardzo jasna, a w ciągu dnia nie ciemnieje.

Zapach - świeży dość sympatyczny

Konsystencja - jak dla mnie idealna...nie jest to produkt bardzo gęsty a raczej średnio. Po aplikacji nie spływa.

Aplikacja - ja robię nim typowe kropki na dolnej powiece lub maziam typowego trójkąta po czym rozcieram i delikatnie wklepuję palcem lub pędzelkiem do korektora. Produkt ładnie zastyga a po przypudrowaniu trzyma się cały dzień.

Krycie - no tu wypada średnio, przy dużych cieniach potrzeba 2 warstw.

Działanie - jakiegoś spektakularnego efektu nie ma typu
                                                                                     - odżywianie
                                                                                     - wygładzanie
                                                                                     - redukcja zmarszczek itd.
a może tylko ja ich nie zauważam......nie wiem

Ocena produktu
Jeśli będziemy go rozpatrywać w kategorii korektor pod oczy to wypadnie świetnie. Jest naprawdę fajny a kolor "light" to mój ideał. Ładnie stapia się ze skórą, nie robi plam i smug. Szybko zastyga i po przypudrowaniu trzyma się cały dzień. Nie przesusza skóry pod oczami co jest ważne. Po demakijażu skóra ładnie wygląda, nie nosi oznak zmęczenia całodziennym makijażem. Jest to produkt dość wydajny. 
Natomiast jeśli mam go oceniać w kategorii "lek na całe zło tego świata które atakuje okolice wokół oczu" to wypada kiepsko.....ale czego się spodziewamy olejek arganowy jest prawie ostatni na liście składu.

Kupię go ponownie jak mi się skończy-)





pozdr
Evelka



0 komentarze :

Prześlij komentarz