Zamiennik High Beam firmy Benefit tańszy i równie dobry-)

Zamiennik kultowego High Beam Benefit czyli High Lights Technic-)

hej-)

Dziś opowiem Wam o moim odkryciu kosmetycznym.....dzięki któremu zaoszczędziłam sporo pieniążków...a sam produkt nie różni się niczym od oryginału ...więc po co przepłacać
Mowa o rozświetlaczu, który jest już dłuższy czas w moich zbiorach kosmetycznych ...... High Lights 
Technic  w pięknym odcieniu różowym z nutami brzoskwini .....





Produkt ten kupiłam jako zamiennik dla znanego rozświetlacza High Beam firmy Benefit , który często wpadła w moje łapki gdy tylko zagościłam w Sephorze jednak jego powalająca cena wręcz skandaliczna 13ml / 130 pln odstraszała mnie od niego za każdym razem na kilometr. 

Tak więc robiąc kosmetyczne zakupy w drogerii internetowej pokusiłam się o jego zamiennik firmy Technic ..nie powiem cena miała ogromne znaczenie bo kosztował zaledwie 9 pln więc grosze w porównaniu do oryginału. 




Rozświetlacz ten ukryty jet w małym szklanym opakowaniu, niemal identycznym co jego pierwowzór HB. Kolor, konsystencja niczym się nie różnią można pokusić się o twierdzenie że to "bliźnięta jednojajowe". Po aplikacji na skórę nie można ich rozróżnić. Opakowanie jest wygodne, solidne więc nawet jak upadnie nie ulegnie zniszczeniu. Aplikator to pędzelek, mały więc aplikacja jest precyzyjna, a samo roztarcie produktu łatwe i przyjemne...trudno sobie nim zrobić plamy. Całe opakowanie przypomina buteleczkę od lakiery do paznokci.





Ogólne wrażenia

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym produktem. Rozświetlacz ten nie daje na skórze tandetnej brokatowej kuli, ładnie się rozciera, daje piękny, naturalny efekt tafli w odcieniach różowych z nutą brzoskwini .... skóra staje się świeża i pełna blasku.
Jest trwały nałożony na podkład trzyma się cały dzień ... nie migruje po twarzy.
Konsystencja jest lekko kremowa, a sam produkt jest tak wydajny, że starczy nam na lata.

Tak więc jeśli szukacie tańszego i równie dobrego produktu co HB ....to jest to rozświetlacz dla Was
Uwierzcie nie będziecie zawiedzione-)


A może znacie inne zamienniki HB równie dobre i tanie?


pozdr
Evelka



0 komentarze :

Prześlij komentarz