Perfecta zestaw Biolaser przeznaczony dla pań 30-50( wiosenek-)

Perfecta linia Biolaser.... do walki ze zmarszczkami-)

hej-)

Dziś przychodzę do Was z nową recenzją, która wiele z Was zainteresuje....bo każda kobietka niezależnie od wieku pragnie zatrzymać urodę nastolatki na dłużej...-) i ja tez się zaliczam do tego grona-)
Muszę przyznać iż większą frajdę sprawia mi zakup kolejnego kosmetyku pielęgnacyjnego...i nie ma tu znaczenia fakt, że mam ich wiele...niż zakup jakiegoś duperelka z kolorówki....zawsze byłam i będę przekonana, że makijaż to dopełnienie ładnej buzi... i nikt mnie nie przekona, że jest inaczej.....

A więc do meritum..........



Skusiłam się na ten produkt przy okazji wizyty w Rossmannie ......w sumie bez okazji i bez powodu ...wylądował w moim koszyku i tyle...nie wiem co mnie podkusiło bo nawet nie jest przeznaczony do mojej cery....pewnie to cena tak mnie podkusiła bo akurat był w promocji za ok 11 pln....obietnice producenta o wygładzonej buzi nastolatki też miały wpływ na decyzję....bo kto nie chce być pięknym i młodym-)

Po zakupie wylądował na półce, długo zbierałam się do testowania ale w końcu ten czas nastał...przełamałam się i poszło już z górki.....
Dziś gdy 3/4 opakowania mam za sobą i dobre kilka tygodni minęło od pierwszego użycia....czeka grzecznie aż wrócę do niego ponownie....

a teraz do rzeczy.....-)

Pierwsze wrażenie
Kupujemy go lub "je" jak kto woli w zafoliowanym kartoniku...muszę dodać iż ma bardzo ciekawą szatę graficzną. W środku znajdują się dwie tubki po 30 ml produktu w każdej...więc razem mamy 60 ml produktu ...więc jest go dość sporo...Tubki są w dwóch kolorach i tu ukłon w stronę producenta ...gdyż dzięki tej różnicy nie sposób ich pomylić-) Biała tubka kryje w sobie krem na dzień a fioletowa wręcz śliwkowa ukrywa serum na noc.Tubki zawierają aplikatory w formie "dziubków" dzięki temu aplikacja jest wygodna i precyzyjna.




Teraz opowiem Wam o każdym z osobna 

Krem
- ma bardzo lekką formułę, to taki gęsty krem-żel. Po wyciśnięciu nie spływa po buzi. Ma biały kolor i bardzo delikatny wręcz niewyczuwalny po aplikacji słodki zapach. Posiada SPF 10 co jest dużym plusem.
Skład  - Matrixin
          - fragmentowy kwas hialuronowy
          -matryce polisacharydowa 3D

( na fotografii widać wyraźną różnicę w konsystencji obu preparatów)


Jest to krem którego jedynym zadaniem jest wypychanie zmarszczek od środka i tak go trzeba traktować. Nie jest to produkt o właściwościach nawilżających czy odżywiających. Przy mojej suchej cerze nie zdaje egzaminu przy stosowaniu solo. Ja nakładam na niego krem nawilżający i w takim towarzystwie sprawdza się świetnie. 
Jeśli chodzi o jego działanie to przy systematycznym stosowaniu już po tygodniu widać efekty, zmarszczki spłycają się.
Niestety moje drogie Panie ten produkt zadziała ale tylko na delikatne tzw "pierwsze zmarszczki", gdy pojawią się już bruzdy i wyraźne linie musicie poszukać czegoś mocniejszego.

Krem nakładamy po uprzednim oczyszczeniu buzi i szyi na dzień. W sytuacji gdy macie cerę taką jak ja polecam nałożenie na wierzch kemu nawilżającego. 
Produkt ten działa  cera jest jasna promienna i gładka, zmarszczki są mniej widoczne.

Drugim etapem pielęgnacji tym razem na noc jest Serum do dermabrazji

Produkt ten ma lekką formułę jak poprzednik kremowo-żelowa konsystencję, po aplikacji nie spływa po buzi a delikatny słodki zapach szybko się ulatnia. 
Skład - exfolinum
         - witamina C
Jego zadaniem jest rozprasowanie zmarszczek od zewnątrz, regenerowanie oraz niwelowanie szarego kolorytu skóry.
Muszę przyznać, że to zadanie spełnia w 100%-)

Nakładam go na noc po uprzednim oczyszczeniu skóry a następnie wykonuje delikatny masaż by pobudzić krążenie. Akurat w jego przypadku dodatkowa aplikacja kremu nie jest potrzebna.
Jak dla mnie jest świetny, nie wysuszył mojej skóry.. a efekt który widzimy rano jest wspaniały!!!
cera jest promienna, miękka a zmarszczki są mniej widoczne. Idealnie wręcz przygotowana skóra pod makijaż. To mój ulubieniec z tego zestawu...ogromna szkoda, że nie można go kupić osobno.

Reasumując
To interesująca propozycja , która za niewielkie pieniądze daje nam możliwość kompletnej pielęgnacji w dzień i w nocy. Szkoda tylko, że krem na dzień nie daje rady solo na suchej cerze, ale tą niedogodność udało mi się rozwiązać. Natomiast produkt na noc wynagrodził mi te "niewygody" w zupełności...-)
Oba produkty szybko się wchłaniają i nie pozostawiają na skórze tłustego filmu.

Uważam, że jest to zestaw godny polecenia ..za niewielkie pieniądze ..mamy fajny widoczny efekt.....skóra jest gładka, miękka, promienna a zmarszczki mniej widoczne..........Czego chcieć więcej???

Cena regularna 25 pln/ 2x30ml


Kusi Was ten produkt?


pozdr
Evelka




0 komentarze :

Prześlij komentarz