Sally Hansen Insta-Dri - wysuszacz do lakieru

Sally Hansen Insta-Dri .....i malowanie paznokci stało się przyjemne-)

Hej-)

Musiałam w końcu przedstawić Wam ten produkt ...to moje odkrycie zeszłego roku ... bez niego nie wyobrażam już sobie malowania paznokci...
To mój pierwszy kosmetyk tego typu, więc może nie mam porównania z innymi produktami tego typu, ale szukać nie będę bo ten spełnia wszystkie moje oczekiwania.....
Jest niesamowity i wielozadaniowy i w sumie same ""ochy i "achy" cisną mi się na usta gdy o nim pomyślę....




Insta- Dri sprawił, że pokochałam lakiery kolorowe na nowo. Nie muszę już siedzieć dwie godziny niczym mumia i czekać jak łaskawie wyschnie końcowa warstwa lakieru.....nie wiem czy wy tak macie...ale mi wiele razy się zdarzyło już na sam koniec, że ktoś zadzwonił, coś mnie zaswędziało, lub zapomniałam się i gdzieś zawadziłam......cały mój wysiłek szedł na marne ....jeden bądź dwa paznokcie do poprawki i zabawa od nowa.....blehhhh....................masakra

Kupiłam go z ciekawości i w sumie przygotowana byłam na to, że się zawiodę i objadę go w recenzji...... a tu normalnie szok





Jego zdecydowane plusy

- w mig wysusza lakier, no może nie w 30 sekund jak zapewnia producent ale 2-3 min i po sprawie
- wspaniale nabłyszcza i podkręca głębie koloru
- duża buteleczka z wygodnym pędzelkiem oraz wodnista konsystencja sprawiają, że pomalowanie    nim paznokci jest banalnie proste
- bardzo wydajny, spokojnie starczy na kilka miesięcy
- przedłuża życie lakieru który nie odpryskuje 
- dostępny we wszystkich większych drogeriach internetowych i stacjonarnych
- wyrównuje powierzchnię paznokcia tuszując powstałe z naszej winy niedociągnięcia 




Minusów nie ma 

Dziewczyny serdecznie go polecam!!! ....z nim malowanie paznokci jest szybkie i przyjemne, a zaoszczędzony czas możemy wykorzystać na inne zabiegi pielęgnacyjne-)

Czy kupię go ponownie?....TAK z całą pewnością TAK!!!!!

Cena regularna 28 pln / 13,3 ml 



A wy używacie takich produktów ?


pozdr
Evelka




0 komentarze :

Prześlij komentarz