Rimmel 60 seconds...lakiery do paznokci

Rimmel 60 Seconds.....czy to dobry produkt?

hej-)

Dziś przychodzę do Was z recenzją w/w produktu... a w zasadzie chyba bardziej wylać żale związane z wielkim rozczarowaniem.......

Zakupiłam jakiś czas temu na promocji - 40%  w jakiejś sieciówce ale niestety nie pamiętam w której.... chyba dopada mnie już demencja.....-)



Oczywiście skuszona ogromnym wyborem kolorystycznym i atrakcyjna ceną .... wybrałam 3 kolory które według mnie były najbardziej neutralne i udałam się do kasy.....




323 don't be shy -  piękny ciepły róż







203 lose your lingerie - cielaczek z różowymi nutami i lekkim delikatnym połyskiem


415 instyle coral - ciepły koral 



Kolory pięknie prezentowały się w buteleczkach.... byłam happy, że udało mi się kupić tak ładne i delikatne produkty idealne wprost na wiosnę.....i wszystko było wspaniale .....do momentu aż postanowiłam wiosennie przyozdobić swe pazurki ....

Lakiery te jak dla mnie są mega rozczarowaniem......szkoda bo kolory są naprawdę fajne....

Plusy
- ładna buteleczka
- duży wybór kolorystyczny( kolory nasycone, żywe idealne na wiosnę)
- pędzelek szeroki i wygodny w użyciu

i to chyba wszystko....niestety minusów jest dużo więcej

Minusy
- nie schnie 60 sekund a 60 minut
- trudno się go nakłada,smuży i robi plamy z prześwitami
- kolory odbiegają znacznie  po nałożeniu na paznokieć od tego który widzimy w buteleczce 
- kiepska trwałość odpryskuje już następnego dnia 
- potrzeba minimum 2-3 warstw by jakoś wyglądał
- szybko gęstnieje
- już następnego dnia pościerał się na końcach paznokci

 .......ta ilość wad  skutecznie wybije mi z głowy pomysł ponownego zakupu!!!!

Cena 12pln/ 8ml.....to wręcz skandal za tak słaba jakość produktu

Miałam duże oczekiwania niestety produkt ten jest mega bublem.....!!!
Nigdy więcej nie kupię lakieru do paznokci firmy Rimmel ....bo jak dla mnie to zwykła strata kasy i tyle...-(

A wy jakie macie doświadczenia z tym produktem?



pozdr
Evelka






0 komentarze :

Prześlij komentarz